Friday, July 3, 2009

1.Juuli 2009

Niisiis olen hetkel rongil teel Alice Springsi. Just oli paari tunnine paus Kathrines, kus kes tahtsid said teha mõne tuuri või siis sai ka linnas käia ja seal passida. Ma valisin selle viimase variandi, kuna ei pidanud tarvilikuks hetkel raha sellistele asjadele kulutada. Muideks mul tuli 3 päeva palk üle :P, 400 doltsi :D homme või ülehomme tuleb ka ülejäänu. Aga ikkagi pole hetkel eriti isu millegile raha kulutada, kuna see napikas seis tekitas ikka väikese hirmu. Hakkasin küll mõtlema, et kahju, et päris metsikuid krokodille ei näinud, aga sel ajal kui Darwinis olin, siis polnud nagu võimalik.

Kirjutan ka reisist siiani ka veidike. Hommikul oli vaja ärgata vara, mis millegipärast viimasel ajal ei tekita eriti probleeme, pigem tuleb loomulikult. Võib-olla sellepärast, et harjunud sellega, kuna pidevalt on vara olnud vaja üles ärgata, aga mis seal ikka, võtan seda positiivse küljena hetkel, kuigi ega õhtul eriti tahtmist välja minna ka ei ole, ega seda suurt muidu kah ei ole :P.

Eile õhtul tuli üks kreeka tüüp ühika tuppa elama, kutsus õhtul välja baari, aga ma keeldusin. Täna hommikul ärkas ta kah vara üles koos minuga, andsin talle oma viimased limonaadid mis alles olid, kuna ei tahtnud päris kõike kaasa vedada, kott niigi raske. Siis tahtis tüüp rääkida minuga, kuidas tööga siin kandis on. Rääkisin mis mina teinud olen, soovitasin talle oma agentuuri jms. Tüüp ütles, et ta siiani oli all lõunas contractor farmides, mis tähendab seda, et ta ajas inimesed kokku, et farmides tööd teha. Andsin talle oma nr ja ta andis oma, hiljem veel kirjutas mulle mõned kohad ülesse, kus ta saab mind tööga aidata ning saab leida mulle öömaja. Natukene imelik tundus kogu see asi, aga noh arvatavasti ei satu nendesse kohtadesse eniveis.

Hommikul kõik läks hästi, kuni tuli aeg rongile minna ning siis selgus, et keegi istub juba koha peal, kus peaksin mina istuma. Tuli siis asju selgitada natuke ning selgus, et viga tuli arvatavasti sellest, et ma vahetasin kuupäeva. Õnneks suurt probleemi sellest ei tekkinud, kiiresti leiti mulle uus koht. Alguses istus minu kõrval üks hiina tüdruk, kes varsti siit lahkus, kuna ta tahtis voodi kohta vist. Igastahes mina olen häppi, kuna nüüd saan laiutada ning mugavam on magada.

Kathrine jõudes otsustasin nagu ma ütlesin minna linna ja seal ringi vaadata. Ega seal suurt midagi ei olnud, tundus ainult nagu oleks kogu linna mingi 10-15 aastat ajast maas, vähemalt hooned ja poed. Miks see nii on sain ma varsti ka vastuse, selgus, et linnas on iga mõne aasta tagant üleujutus ning inimesed suuresti ei raatsigi asju päris korda teha. Muidu väga igav linn, midagi seal teha eriti ei oleks ning paljud kohad olid kinni. Ainuke asi mis arvatavasti mulle kogu selle asja juures meelde jäi oli see tüdruk, kes mind Subways teenindas, tema sõbralikkust ning armast naeratust on raske unustada. Võib-olla seegi, et jälle unustasin küsida nime, alles kui juba bussil olin mõtlesin sellest, ei õpi oma vigadest ikkagi :P. Nüüd jääb ta lihtsalt meelde ühe toreda tüdrukuna. Kui palju on vaja tegelikult, et muuta kellegi päev paremaks, lihtsalt sõbralikkust ning naeratust...

Nüüd siis on aeg jätkata loksumist rongis ning üritan uinuda, Kathrinei tüdruk meeles.

04. Juuli 2009

Nii siis olen elus ja terve. Istun hetkel Alice Springsi McDonaldsis, kus on hetkel ainuke minule teada olev tasuta interneti koht, raamatukogu on siin tasuline. Veetsin siis 2 ööd siin ühes karavan pargis, kus olid ka ühikatoad, seda seepärast, et üheski teises kohas ei olnud vabu kohti. Koht ise on linna piiril, nii et linna on päris hea jalutuskäik, aga muidu on suurepärane. Palju ruumi, oma külmik toas, kapp, pliit ja ahi jne. Siiani olen ka ainult üksinda toas olnud. Kuna ma maksin ainult kahe öö eest, siis eile kui tahtsin juurde maksta, siis selgus, et kõik on täis, alles pühapäeval saab tagasi. Hetkel mõtlen, mis teen, aga arvatavasti võtan neil seal telgi koha, mis siis et mul telki ei ole ja veedan öö lihtsalt muru peal oma madratsi ja magamiskotiga, eks näis mis saab ja öösel näeb kui külm tegelikult on.

Külmast rääkidas, siis siin on pidevalt külm, kuskil 15 kraadi kandis päeval, nii et ma käin siin pusaga ringi ning ikka külmetan, vähemalt harjub äkki Eestisse tulekuks ära :P. Aga päike on vähemalt soe ehk siis palav, nii et kui tuulevarju leiad ning päike peale paistab on t-särgiga päris hea. Selles kohas kus ma ööbin on kohe kõrval üks väiksem mägi, kuhu üles ronimine on paras trenn, aga vaade sealt fantastiline ning väga huvitav. Ühele poole jääb Alice Springsi peamine osa, kesklinn jms, see on kõik nagu oru sees ning teisel pool on karavan pargid, lennujaam ning veel mõnigaid hooneid. Eile veetsin seal mäe otsas istudes paar tundi raamatut lugedes.

Rääkisin ka selle tüübiga, kes siin agentuuris töötab ning ta ütles, et tal hetkel pole midagi. Siin eile oli ka püha, ei tea küll miks, aga igastahes, kõigil oli vaba päev, nii et ei kuulnud ma temast midagi. Just vaatasin ka netist ühte kohta, kus kirjas mõned tööpakkumised ning tuli välja, et see koht, kus ma ööbin otsib päris palju inimesi, vaatab esmaspäeval või teisipäeval, kui agentuurist pole midagi kuulda, siis võin uurida selle kohta.

Siinkohal ma lõpetan, eks näis mis siis täna öösel saab, aga vähemalt lohutan ma ennast sellega, et homme olen taas mugavas ühikatoas :P.

0 comments: