Friday, October 16, 2009

Vaatasin, et olen veel varem juba kirjutanud...

21. Juuli 2009

Ok :P See jääb viimaseks. Ega ma pikalt ei kirjutagi.
Mis ma siia kirjutada tahtsin on lihtsalt see, et siiani olen suutnud hoiduda üldiselt ennast hävitavast eluviisist (k.a. joomine ning isegi kohvi :P), siis lihtne see ei ole ning 100% sellest hoiduda ei saa ning elamine ise on juba tervist kahjustav tegevus :P. Seda kõike lihtsalt proovimise pärast, et mis tunne on. Ning siiani ma ütleks, et suurepärane, tunnen ennast paremini kui kunagi varem. Olen niimoodi elanud alates kuskilt märtsi keskelt alates, kus algas see lihtsalt sellepärast, et mul polnud raha selle jaoks, siis pärast mediteerimis laagrit ei tundnud ka enam vajadust. Siis üleeile sai natuke patustatud, aga pidin säilitama kaine mõistuse, kuna üritasin hoida tüüpi, kellega ringi hängisin probleemidest eemal, iseenesest sai ta sellega ka ise päris hästi hakkama, aga teinekord ei tea mida narkootikumid inimesega teevad. Suutsin tüübi ilusti koju toimetada, aga pole temast midagi kuulnud peale seda, üritan nüüd ka jälle rahulikumalt võtta :P. Igastahes olen kogemuse võrra rikkam ning üldkokkuvõttes läks kõik hästi. See paneb mõtlema, et alati ei ole inimestel, kes proovivad selliseid asju kedagi, kes jälgikse, et nad probleemidesse ei satuks.

26. Juuli 2009

Jõudsin siis nüüd Perthi. Alices toimus ennem kui ma siia tulin kah ühtteist, millest ma tegelikult pikemalt rääkima ei hakka, kuigi igati huvitav kogemus oli. Alicest siia lend võttis kuskil 3 tundi ning selle aja jooksul anti lennukis snäkiks mingeid värke ning hiljem ka lõuna, mingeid sändwiche. Ajavahe on Aliceiga siin kuskil 1,5h, kuigi isegi selle tõttu annab see tunda nii, et läksin siinse aja järgi väga vara magama. Kuigi ma magasin ikkagi päris kaua, kuskil 12h, siis magasin suhteliselt kehvasti, nii et olen juba jälle siin väsinud. Siin toas on ka kaks huvitavat, nii palju kui seda just prantslaste kohta saab öelda, tüüpi ning kaks inglasest tibi/bimbot, kelle jutt on päris hirmutav. Ning mul juba nagu ütlemine on jooksevad kõrvad sitavett.

0 comments: